Deze website slaat cookies op uw computer op. Deze cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over hoe u met onze website omgaat en stellen ons in staat om u te onthouden. Wij gebruiken deze informatie om uw surfervaring te verbeteren en aan te passen en voor analyses en statistieken over onze bezoekers op zowel deze website als andere media.Voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken, zie onze Privacy Policy.

Meer Info

Accepteren

 

Billit API Troubleshooting

Ik krijg een foutmelding! Wat nu?

De foutmeldingen die de Billit REST api terug geeft zijn gebaseerd op marktstandaarden.

HTTP definieert veertig standaard statuscodes die kunnen worden gebruikt om de resultaten van een verzoek van een klant over te brengen. De statuscodes zijn onderverdeeld in de vijf onderstaande categorieën.

TYPE OMSCHRIJVING
1xx: Informational Communiceert informatie op overdrachtsprotocolniveau.
2xx: Success Geeft aan dat het verzoek van de gebruiker met succes is geaccepteerd.
3xx: Redirection Geeft aan dat de gebruiker aanvullende actie moet ondernemen om zijn verzoek te voltooien.
4xx: Client Error Deze categorie van foutstatuscodes wijst de vinger naar de gebruiker.
5xx: Server Error Billit is verantwoordelijk voor de fout, gelieve onmiddellijk een support ticket aan te maken.

Ik krijg een 400 Bad Request Error. Wat nu?

Billit geeft steeds de oorzaak mee in de body van de response. Je kan dus de foutmelding hieruit lezen en vervolgens op zoek gaan naar de oplossing.