Deze website slaat cookies op uw computer op. Deze cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over hoe u met onze website omgaat en stellen ons in staat om u te onthouden. Wij gebruiken deze informatie om uw surfervaring te verbeteren en aan te passen en voor analyses en statistieken over onze bezoekers op zowel deze website als andere media.Voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken, zie onze Privacy Policy.

Meer Info

Accepteren

Koppel Billit met AdminPulse

Integraties voor boekhouders/accountants:

Koppel Billit met AdminPulse en importeer je facturen rechtstreeks in het dossier van je klant

Integraties voor boekouders/accountants:

Koppel Billit met AdminPulse en importeer je facturen rechtstreeks in het dossier van je klant

Boekhouders/accountants die AdminPulse gebruiken voor het kantoorbeheer kunnen dankzij deze koppeling de facturen voor hun klanten rechtstreeks in hun Billit-dossier importeren als UBL, hierdoor kunnen ze samen met de andere facturen uit het dossier eenvoudig geïmporteerd worden in de boekhoudsoftware. Wanneer de factuur betaald wordt en in Billit als status betaald krijgt wordt de betaalstatus meegenomen naar AdminPulse.

Info en handleidingen:

Info en handleidingen:

AdminPulse is een kantoorbeheersoftwarepakket voor boekhouders en accountants van Syneton.

Meer info over AdminPulse

Boekhouders/accountants die AdminPulse gebruiken voor het kantoorbeheer kunnen dankzij deze koppeling de facturen voor hun klanten rechtstreeks in hun Billit-dossier importeren als UBL, hierdoor kunnen ze samen met de andere facturen uit het dossier eenvoudig geïmporteerd worden in de boekhoudsoftware. Wanneer de factuur betaald wordt en in Billit als status betaald krijgt wordt de betaalstatus meegenomen naar AdminPulse.

1. Navigeer in AdminPulse naar 'Algemene Instellingen'. Indien je meerdere eigen bedrijven hebt kies je eerst het tabblad van het eigen bedrijf waarmee je facturen naar Billit-dossiers wil versturen.

2. Wijzig binnen de Facturatie-instellingen de Export methode naar Admin-Connect.

3. Klik op het 'Link'-symbool naast Admin-Connect.

 

4. Een nieuwe pagina zal worden geopend waar de connectie met Billit kan worden opgezet. Klik op deze pagina op 'Connect' op de Billit-tegel om de koppeling te configureren.

5. Log in met je Billit-account en selecteer het eigen bedrijf dat je met Billit wil connecteren.

6. Na het inloggen kun je ook nog kiezen om de betaalstatus uit Billit over te nemen in AdminPulse.

Eenmaal gekoppeld kun je de facturen eenvoudig naar Billit exporteren door in het menu 'Facturatie' te klikken op 'Globale acties' en daarna op 'Exporteer alle niet-geëxporteerde facturen'. Je facturen komen hierop ter verwerking in de snelle invoer van het dossier van je klant terecht of worden rechtstreeks in de lijst met uitgaven geplaatst indien de optie UBL automatisch verwerken is aangeduid. Indien je dit tijdens de installatie hebt aangeduid wordt de betalingsstatus vanuit Billit overgenomen in AdminPulse. Wanneer je klant de factuur betaalt en de automatische betalingscontrole actief is zal ook de betalingsstatus in AdminPulse aangepast worden.