Deze website slaat cookies op uw computer op. Deze cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over hoe u met onze website omgaat en stellen ons in staat om u te onthouden. Wij gebruiken deze informatie om uw surfervaring te verbeteren en aan te passen en voor analyses en statistieken over onze bezoekers op zowel deze website als andere media.Voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken, zie onze Privacy Policy.

Meer Info

Accepteren

 

Facturen ontvangen in snelle invoer via een eigen e-mailadres

Kies zelf het e-mailadres waar je leveranciers hun facturen kunnen naartoe sturen

 

In het help-artikel over de snelle invoer kon je al zien dat je facturen van leveranciers die via e-mail verzonden worden kan importeren in de snelle invoer via het unieke e-mailadres van je snelle invoer. Wil je liever een eigen e-mailadres gebruiken waar je leveranciers hun facturen kunnen naartoe sturen? (bv: facturen@jouwbedrijf.be) Stel dan in de e-mailclient waarmee je dit e-mailadres gebruikt of in de je e-mailinstellingen van je server in om e-mails naar dit adres door te laten sturen naar het unieke adres van je snelle invoer (methode 1).

Hieronder vind je de handleiding voor het doorsturen van e-mails van enkele populaire e-mailtoepassingen:

Microsoft Office 365

Gmail (Google)

One.com.

FAQ

Q: Ik heb mijn e-mailadres ingesteld zodat e-mails worden doorgestuurd naar het unieke e-mailadres van de snelle invoer, maar dit moet bevestigd worden vanuit het unieke e-mailadres van de snelle invoer. Hoe kan ik dat doen?
A: Deze bevestigingsmail bevat geen bijlage en wordt daarom automatisch doorgestuurd naar het e-mail adres dat geconfigureerd staat in je bedrijfsfiche. Je kunt van daaruit bevestigen.

Q: Ik heb mijn e-mailadres ingesteld zodat e-mails worden doorgestuurd naar het unieke e-mailadres van de snelle invoer, maar ik krijg een foutmelding en de e-mails worden niet doorgestuurd. Wat kan ik doen?
A: Bij sommige e-mailservers moet je een instelling aanpassen om e-mails te kunnen doorsturen naar een extern e-mailadres. Pas de instellingen rond ‘external forwarding’ aan in je e-mailserver of vraag je IT-partner om deze instelling te wijzigen.