Deze website slaat cookies op uw computer op. Deze cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over hoe u met onze website omgaat en stellen ons in staat om u te onthouden. Wij gebruiken deze informatie om uw surfervaring te verbeteren en aan te passen en voor analyses en statistieken over onze bezoekers op zowel deze website als andere media.Voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken, zie onze Privacy Policy.

Meer Info

Accepteren

 

De 'Te verzenden'-status van geïmporteerde facturen aanpassen

Hoe pas ik de 'Te verzenden'-status aan van facturen die ik geïmporteerd heb uit andere software?

Billit heeft koppelingen met CRM-softwarepakketten zoals Teamleader, Bouwsoft en Robaws. Maar ook met andere softwarepakketten kun je UBL-facturen versturen. Om al je facturen op 1 plaats te kunnen bewaren en eenvoudig te kunnen delen met je boekhouder kun je deze facturen ook importeren in Billit via de snelle invoer. Indien het om UBL-facturen gaat hoef je deze zelfs niet meer te controleren bij het importeren, Billit neemt immers gegevens van UBL-facturen correct over. Meer info over het automatisch verwerken van UBL-facturen vind je hier.

Afhankelijk van de software waarmee je de facturen hebt aangemaakt kan het gebeuren dat de ‘verzonden’-status van de factuur niet meegenomen wordt in Billit. Je facturen worden dan in Billit weergegeven als niet verzonden, terwijl je ze al verzonden hebt met de software waarin je ze gemaakt hebt. Om de verzonden-status van facturen aan te passen ga je naar het menu ‘Facturen’ en selecteer je de facturen waarvan je de status wil veranderen. Daarna klik je op de knop ‘Wijzig verzonden status’. Alle geselecteerde facturen krijgen nu de status ‘Verzonden’. Gaat het om veel facturen? Dan kun je ook eerst filteren op ‘Te verzenden’ met de zoekfunctie.

Te Verzenden status van facturen aanpassen