Account aanmaken

Hoe maak ik een Billit-account aan?

Om met Billit aan de slag te gaan moet je eerst een account aanmaken. Dat doe je door op deze link te klikken en het registratieproces te doorlopen. De eerste 15 dagen kun je Billit volledig gratis uitproberen. Na die 15 dagen kun je met een gratis account enkel nog e-facturen versturen over het Peppol-netwerk. Om na de proefperiode nog gebruik te kunnen maken van alle features moet je een abonnement nemen. Je vindt de verschillende tariefformules op onze tarievenpagina.

Werkt je boekhouder al met Billit? Dan kan hij ook een account voor je aanmaken. In dat geval ontvang je een mail met een loginlink en een wachtwoord. Dit wachtwoord pas je best zo snel mogelijk aan. Het voordeel aan het laten aanmaken van je account door je boekhouder is dat je dossier meteen gekoppeld is met de boekhoudingssoftware van je boekhouder.

Ben je zelf boekhouder dan kan je hier een gratis account aanmaken.

Na het aanmaken van je account kun je best zo snel mogelijk je bedrijfsprofiel vervolledigen. Billit maakt voor je facturen gebruik van de gegevens in je bedrijfsprofiel. Het is dus belangrijk dat deze gegevens correct ingevuld zijn. Je vindt je bedrijfsprofiel terug door je bedrijf te selecteren linksboven in de dropdown in de blauwe menubalk. Klik daarna op het menu-item 'Profiel' er net onder.

Bedrijfsfiche