In het help-artikel over de snelle invoer kon je al zien dat je facturen van leveranciers die via e-mail verzonden worden kan importeren in de snelle invoer via het unieke e-mailadres van je snelle invoer. Wil je liever een eigen e-mailadres gebruiken waar je leveranciers hun facturen kunnen naartoe sturen? (bv: facturen@jouwbedrijf.be) Stel dan in de e-mailclient waarmee je dit e-mailadres gebruikt of in de je e-mailinstellingen van je server in om e-mails naar dit adres door te laten sturen naar het unieke adres van je snelle invoer (methode 1).
Hieronder vind je de handleiding voor het doorsturen van e-mails van enkele populaire e-mailtoepassingen:
• One.com.
Q: Ik heb mijn e-mailadres ingesteld zodat e-mails worden doorgestuurd naar het unieke e-mailadres van de snelle invoer, maar dit moet bevestigd worden vanuit het unieke e-mailadres van de snelle invoer. Hoe kan ik dat doen?
A: Deze bevestigingsmail bevat geen bijlage en wordt daarom automatisch doorgestuurd naar het e-mail adres dat geconfigureerd staat in je bedrijfsfiche. Je kunt van daaruit bevestigen.
Q: Ik heb mijn e-mailadres ingesteld zodat e-mails worden doorgestuurd naar het unieke e-mailadres van de snelle invoer, maar ik krijg een foutmelding en de e-mails worden niet doorgestuurd. Wat kan ik doen?
A: Bij sommige e-mailservers moet je een instelling aanpassen om e-mails te kunnen doorsturen naar een extern e-mailadres. Pas de instellingen rond ‘external forwarding’ aan in je e-mailserver of vraag je IT-partner om deze instelling te wijzigen.