Een populaire vraag van onze digitale ondernemers is de melding: "Unable to process mail". Wat is het en waarom krijg je het?
Billit automatiseert de verwerking van facturen die via e-mail toekomen. Het platform leest automatisch de bijlagen van een mail en probeert deze te verwerken in de snelle invoer.
Waarom?
De melding "Unable to process mail" wordt verzonden naar de gebruiker als er een mail is verzonden naar het platform waar (a) geen bijlage beschikbaar is of (b) er een bijlage geweigerd is. Billit accepteert zowel PDF en UBL-bestanden, alsook afbeeldingen.
Stel dat Billit deze melding niet stuurt, dan weet je als gebruiker niet dat er een mail is verzonden naar het platform die niet verwerkt kon worden, maar waar vermoedelijk wel actie op ondernomen dient te worden.
Wat nu?
Heel eenvoudig, je opent de originele mail die als bijlage aan de melding hangt. Analyseer de boodschap van deze mail. Indien het een factuur is, kan je van de mail een PDF maken en die opnieuw opladen.
Indien dit SPAM of een andere nutteloze boodschap is, kan je deze negeren. Indien er een link in de mail zit, waar je de PDF of UBL van kan downloaden, dan dien je deze factuur te downloaden en opnieuw op te laden in het platform.
Vraag zeker aan uw leverancier of ze de PDF of UBL als bijlage kunnen toevoegen.
Dit spaart je heel wat tijd uit!
Is er iets niet duidelijk? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.