Je administratie verzameld op één plaats: altijd en overal bereikbaar


Je digitaal archief op elke computer

Ben je het ook zo beu om te moeten zoeken naar facturen? En wanneer liep dat huurcontract nu ook weer af? Administratie kans soms een kluwen zijn. Met Billit beheer je al je documenten vanuit 1 platform. Al je data wordt veilig bewaard in de cloud en is van op elke computer met een internetverbinding te raadplegen. Met de handige zoekfunctie vind je moeiteloos oude facturen terug. Ook andere financiële documenten dan digitale facturen kun je makkelijk bijhouden en raadplegen in Billit. Bovendien deel je op het einde van het kwartaal al je documenten digitaal met je boekhouder. Je hoort het goed, een papieren archief wordt volledig overbodig. Begin maar al te denken wat je met de vrijgekomen kastruimte kunt doen op kantoor.

 

 

 

 

 

Nooit meer zoeken naar facturen …

 

Een probleem met klassieke facturatie is dat je data vaak verspreid zitten over verschillende mensen, afdelingen en dragers. Zelfs in een digitale omgeving moet je vaak nog schakelen tussen verschillende soorten software om bij al je documenten te kunnen. Billit maakt het je gemakkelijk en verzamelt niet alleen je facturen in de cloud, maar laat je ook toe om andere financiële documenten zoals huurcontracten op te slaan. Zo heb je steeds je volledige administratie bij de hand. Met de handige zoekfunctie vind je in een handomdraai al je oude facturen terug.

Al je data en facturen op een plaats

 

 

… ook niet voor je boekhouder

 

Billit online delen met je boekhouder

Billit koppelt niet alleen met zo goed als alle boekhoudsoftware. Boekhouders die zelf gebruik maken van de adminaccount van Billit kunnen hun dossiers ook opvolgen tijdens het kwartaal. Zo kunnen ze jou als ondernemer nog beter bij staan in de fiscale optimalisatie van je bedrijf.

 

 

Je administratie verzameld op één plaats: altijd en overal bereikbaar


Je digitaal archief op elke
computer

Ben je het ook zo beu om te moeten zoeken naar facturen? En wanneer liep dat huurcontract nu ook weer af? Administratie kans soms een kluwen zijn. Met Billit beheer je al je documenten vanuit 1 platform. Al je data wordt veilig bewaard in de cloud en is van op elke computer met een internetverbinding te raadplegen. Met de handige zoekfunctie vind je moeiteloos oude facturen terug. Ook andere financiële documenten dan digitale facturen kun je makkelijk bijhouden en raadplegen in Billit. Bovendien deel je op het einde van het kwartaal al je documenten digitaal met je boekhouder. Je hoort het goed, een papieren archief wordt volledig overbodig. Begin maar al te denken wat je met de vrijgekomen kastruimte kunt doen op kantoor.

 

 

 

Nooit meer zoeken naar facturen …

 

Een probleem met klassieke facturatie is dat je data vaak verspreid zitten over verschillende mensen, afdelingen en dragers. Zelfs in een digitale omgeving moet je vaak nog schakelen tussen verschillende soorten software om bij al je documenten te kunnen. Billit maakt het je gemakkelijk en verzamelt niet alleen je facturen in de cloud, maar laat je ook toe om andere financiële documenten zoals huurcontracten op te slaan. Zo heb je steeds je volledige administratie bij de hand. Met de handige zoekfunctie vind je in een handomdraai al je oude facturen terug.

Al je data en facturen op een plaats

 

 

… ook niet voor je boekhouder

 

Billit online delen met je boekhouder

Billit koppelt niet alleen met zo goed als alle boekhoudsoftware. Boekhouders die zelf gebruik maken van de adminaccount van Billit kunnen hun dossiers ook opvolgen tijdens het kwartaal. Zo kunnen ze jou als ondernemer nog beter bij staan in de fiscale optimalisatie van je bedrijf.