De vernieuwde Billit-app

De vernieuwde Billit-app

Billit in je broekzak

 

 

Billit-app google play store

Billit-app apple app store

 

De Billit-app is het mobiele broertje van het Billit-platform. Aanvankelijk was de app vooral een verlengstuk van de snelle invoer waarmee je onderweg bonnetjes en facturen kan inscannen. Gebruikers van de app zullen wel al gemerkt hebben dat er de voorbije periode steeds meer features aan de app zijn toegevoegd. En daar blijft het niet bij. Onze ontwikkelaars zijn volop bezig met het uitwerken van nieuwe features en toepassingen. Hou dus zeker de updates in de gaten van je app-store.

Momenteel kun je met de Billit-app:

• bonnetjes, documenten en facturen scannen en doorsturen naar de snelle invoer in Billit.

• de lijst met je inkomende en uitgaande facturen bekijken. Alle facturen zijn downloadbaar als pdf-bestand.

• een overzicht van je openstaande facturen, de rekeningstanden van je gekoppelde bankrekeningen en je cashflow bekijken op het dashboard.

• de lijst met je klanten en leveranciers bekijken. Je kunt de gegevens van een klant of leverancier ook bewerken in de app.

• rechtstreeks bellen of mailen vanuit een klanten- of leveranciersfiche.

• de lijst met je documenten bekijken.

• de lijst met je banktransacties bekijken.

Tevreden over de app? Of zie je nog ergens ruimte voor verbetering? Laat het ons zeker weten. Dankzij jullie gebruikerservaring kunnen we Billit en de app blijven verbeteren!

 

Billit-app google play store

Billit-app apple app store

 

FAQ

Q: Hoe worden bonnetjes verwerkt via de app?
A: Bij het nemen van een foto via de app krijg je telkens de keuze om aan te duiden om welke soort uitgave het gaat. Duid je ‘factuur/diverse’ aan, dan wordt je factuur ter verwerking doorgestuurd naar de snelle invoer. Duid je een andere categorie aan dan komt je uitgave standaard meteen in de uitgavenlijst terecht met als leverancier de categorie waartoe het bonnetje behoort. Een bonnetje moet wettelijk gezien minder informatie bevatten dan een factuur en hoef je dus verder niet meer te verwerken. Via ‘Instellingen’ -> ‘Mobiele app’ kun je er echter ook voor kiezen om ook bonnetjes eerst ter verwerking naar de snelle invoer te sturen.

Q: Ik wil een bonnetje opslaan door het te verwerken als factuur in 'Snelle Invoer' maar vind de naam van de categorie niet tussen mijn leveranciers.
A: Als het de eerste keer is dat je een bonnetje uit deze categorie wil opslaan moet je de categorie nog aanmaken als leverancier. Wanneer je in de app zelf een categorie selecteert maakt Billit automatisch een leverancier aan met de naam van de categorie.

Q: Ik heb een foto gemaakt in de app, maar zie hem niet verschijnen in de snelle invoer.
A: Controleer de volgende zaken:
- Standaard worden bonnetjes naar de uitgavenlijst gestuurd en facturen naar de snelle invoer. Je kan deze instelling aanpassen via het vak 'Mobiele App' in het menu 'Instellingen'.
- Zorg ervoor dat je de laatste versie van de app gebruikt.
- Beheer je meerder bedrijven via je login? Zorg er dan zeker voor dat je het juiste bedrijf geselecteerd hebt.
- Open de 'Laatst ingescand'-lijst in de app. Staat de foto die je niet terugvind in deze lijst en heeft hij de status 'Klaar' en een datum waarop hij verzonden werd? Dan moet hij sowieso in je uitgavenlijst (of snelle invoer indien je dat zo hebt ingesteld) terecht gekomen zijn. Is dat niet het geval, neem dan contact op met support@billit.be.

De vernieuwde Billit-app

Billit in je broekzak

De vernieuwde Billit-app

De Billit-app is het mobiele broertje van het Billit-platform. Aanvankelijk was de app vooral een verlengstuk van de snelle invoer waarmee je onderweg bonnetjes en facturen kan inscannen. Gebruikers van de app zullen wel al gemerkt hebben dat er de voorbije periode steeds meer features aan de app zijn toegevoegd. En daar blijft het niet bij. Onze ontwikkelaars zijn volop bezig met het uitwerken van nieuwe features en toepassingen. Hou dus zeker de updates in de gaten van je app-store.

Momenteel kun je met de Billit-app:

• bonnetjes, documenten en facturen scannen en doorsturen naar de snelle invoer in Billit.

• de lijst met je inkomende en uitgaande facturen bekijken. Alle facturen zijn downloadbaar als pdf-bestand.

• een overzicht van je openstaande facturen, de rekeningstanden van je gekoppelde bankrekeningen en je cashflow bekijken op het dashboard.

• de lijst met je klanten en leveranciers bekijken. Je kunt de gegevens van een klant of leverancier ook bewerken in de app.

• rechtstreeks bellen of mailen vanuit een klanten- of leveranciersfiche.

• de lijst met je documenten bekijken.

• de lijst met je banktransacties bekijken.

Tevreden over de app? Of zie je nog ergens ruimte voor verbetering? Laat het ons zeker weten. Dankzij jullie gebruikerservaring kunnen we Billit en de app blijven verbeteren!

 

Billit-app google play store

Billit-app apple app store

 

FAQ

Q: Hoe worden bonnetjes verwerkt via de app?
A: Bij het nemen van een foto via de app krijg je telkens de keuze om aan te duiden om welke soort uitgave het gaat. Duid je ‘factuur/diverse’ aan, dan wordt je factuur ter verwerking doorgestuurd naar de snelle invoer. Duid je een andere categorie aan dan komt je uitgave standaard meteen in de uitgavenlijst terecht met als leverancier de categorie waartoe het bonnetje behoort. Een bonnetje moet wettelijk gezien minder informatie bevatten dan een factuur en hoef je dus verder niet meer te verwerken. Via ‘Instellingen’ -> ‘Mobiele app’ kun je er echter ook voor kiezen om ook bonnetjes eerst ter verwerking naar de snelle invoer te sturen.

Q: Ik wil een bonnetje opslaan door het te verwerken als factuur in 'Snelle Invoer' maar vind de naam van de categorie niet tussen mijn leveranciers.
A: Als het de eerste keer is dat je een bonnetje uit deze categorie wil opslaan moet je de categorie nog aanmaken als leverancier. Wanneer je in de app zelf een categorie selecteert maakt Billit automatisch een leverancier aan met de naam van de categorie.

Q: Ik heb een foto gemaakt in de app, maar zie hem niet verschijnen in de snelle invoer.
A: Controleer de volgende zaken:
- Standaard worden bonnetjes naar de uitgavenlijst gestuurd en facturen naar de snelle invoer. Je kan deze instelling aanpassen via het vak 'Mobiele App' in het menu 'Instellingen'.
- Zorg ervoor dat je de laatste versie van de app gebruikt.
- Beheer je meerder bedrijven via je login? Zorg er dan zeker voor dat je het juiste bedrijf geselecteerd hebt.
- Open de 'Laatst ingescand'-lijst in de app. Staat de foto die je niet terugvind in deze lijst en heeft hij de status 'Klaar' en een datum waarop hij verzonden werd? Dan moet hij sowieso in je uitgavenlijst (of snelle invoer indien je dat zo hebt ingesteld) terecht gekomen zijn. Is dat niet het geval, neem dan contact op met support@billit.be.