Billit is een beveiligde omgeving, je hebt dus een persoonlijk account nodig.

Maak gebruik van de registratie pagina of contacteer ons, en wij zorgen ervoor dat alles voor u gedaan wordt.

Ben je nog geen billit gebruiker?
Veilig

Uw gegevens zijn veilig bij billit, zorg er wel voor dat u uw login en wachtwoord nooit aan iemand anders laat zien.

Meld je hieronder aan
AANMELDEN
 

Laat Billit uw brieven frankeren & versturen!

Automatisch brieven printen en versturen door bpost, met een simpele klik

Met onze ‘Automatisch brieven printen en versturen door bpost'-service kan u, van om het even waar, veilig via uw laptop of mobile device uw documenten versturen met de postbode. Automatisch brieven versturen is een unieke oplossing waarmee u vanuit Billit, met behulp van enkele muisklikken, alle stappen in het productieproces kan aansturen: d.w.z. van het print klaar maken van de factuur, het uitprinten, het onder enveloppe steken, het frankeren, het bezorgen aan bpost... tot en met de bezorging aan de geadresseerde, in België of in het buitenland.  Deze oplossing is niet alleen bedoeld voor het verzenden van documenten (facturen, creditnota's & offertes). Automatisch brieven versturen is mogelijk door op de knop brief te drukken onder "Bezorg aan de klant:". 

Wat is het voordeel?
Reële tijdswinst, Optimale controle, Vereenvoudig uw processen, Automatiseer de laatste manuele schakel van uw back-office, Een voordelig kostenplaatsje: Geen opstartkosten en betaal enkel wat u verbruikt.

Wat is het nadeel?
Naast de impact op het milieu is er ook een nadeel voor de ontvanger. Papieren facturen kunnen niet automatisch verwerkt worden door uw klant, gelieve steeds een digitale factuur ter ondersteuning te versturen.

Vraag: Wat kost deze functie?
Deze optie kost €1,20 per verzonden brief en wordt automatisch aan uw Billit verbruik toegevoegd. 

Vraag: Wordt de brief onmiddellijk verzonden?
Een bevestiging wordt gevraagd aan de gebruiker, na bevestiging wordt de aanvraag verzonden. De brief zal vervolgens door Bpost worden verwerkt.