AANMELDEN

Diepgaande integratie met Octopus

Tweerichtingsverkeer om beide systeem zo consistent mogelijk te houden met een minimum aan manueel werk.

Octopus boekhoudsoftware is een product ontwikkeld en op de markt gebracht door Inaras NV, een onderdeel van de Dekimo groep.

Billit beheerders kunnen via Instellingen > Koppelingen > Octopus hun aankoopboek, verkoopboek en documenten automatisch of op aanvraag koppelen met Octopus.

1. Synchronisatie alle klanten & leveranciers vanuit uw Octopus dossier naar Billit.

2. Synchronisatie van alle inkomsten en uitgaven vanuit uw Octopus dossier naar Billit. Indien de ondernemer nadien een factuur in Billit aanmaakt, zal deze nieuwe factuur ook in Octopus zichtbaar zijn. 

3. Documenten (bijvoorbeeld aflossingstabellen) worden via de klassieke BillSync methode aangeleverd.

Info! Ondernemers die gekoppeld zijn aan hun boekhouder in Billit zien deze optie niet, de dossierbeheerder kan deze instelling beheren via hun admin account > klanten > betreffende dossier selecteren > Integraties.

Hoe koppeling tussen Billit en Octopus activeren? 

1. Navigeer naar Instellingen > Integraties > Octopus

2. Vervolledig de gevraagde parameters

2.1 Aanmelden bij Octopus 

2.2 Dossier en dagboeken

2.3 Grootboekrekeningen

2.4 Opties

3. Klik op Toevoegen.