AANMELDEN
 

Hoe automatisch Billit dossiers aanmaken vanuit Exact Online?

Goed begonnen, is half gewonnen!

U maakt gebruik van Exact Online en u wenst nieuwe dossiers aan te maken op basis van historische data in Exact Online? Geen probleem!

Voordelen?

  1. Dossier wordt automatisch aangemaakt op basis van de beschikbare informatie in Exact Online, inclusief klanten & leveranciers.
  2. U beslist wanneer uw klant zijn/haar login gegevens ontvangt
  3. Op deze manier hoeft u geen informatie uit Exact Online te exporteren en vervolgens in Billit te importeren, alles verloopt automatisch.

Hoe dossiers aanmaken vanuit Exact Online?

  1. Aanmelden als beheerder
  2. Klik op Klanten
  3. Vervolgens klik je op de knop “Voeg toe vanuit boekhoudpakket” 
  4. Je zal een lijst krijgen met alle dossiers die Exact Online beschikbaar stelt
  5. Vink de dossiers aan die je wil aanmaken
  6. Vul voor ieder dossier een uniek e-mail adres . (Er wordt nog geen welkom mail verzonden naar uw klant!)
  7. Klik op toevoegen (onderaan)

Hoe dossiers login gegevens delen met  gebruiker?

  1. Aanmelden als beheerder
  2. Klik op Klanten
  3. Vervolgens klik je op de knop “Verstuur login gegevens 
  4. Er wordt een gepersonaliseerde uitnodiging (uw huisstijl en logo) verzonden naar het opgegeven e-mail adres van uw klant.

 

Geef je ons een sein als het gelukt is?