Betaal je facturen vanuit KBC Touch
Dankzij de koppeling tussen Billit en KBC Touch kun je nu al je facturen opvolgen en betalen in je vertrouwde bankomgeving.
Bekijk openstaande uitgaande en inkomende facturen
Betaal tot 30 facturen tegelijk vanuit KBC Touch
Stuur een herinnering naar je klanten
Markeer als betaald bij contante betaling
Koppel Billit in KBC Touch
Heb je meerdere zakelijke rekeningen voor je onderneming in KBC Touch? Stel dan eerst de rekening van waaruit je betalingen wil doen in als voorkeursrekening.
Klik hier om te zien hoe je een voorkeursrekening kunt instellen in KBC Touch.
1. Selecteer het tabblad 'Betalen' in het dashboard van KBC Touch en klik op 'Ondernemerscockpit'.
2. Selecteer de onderneming die is gekoppeld met je Billit-account in het dropdown-menu.

2. Selecteer de onderneming die is gekoppeld met je Billit-account in het dropdown-menu.
De koppeling zal enkel werken als de geselecteerde onderneming ook de onderneming is waarmee je Billit account is gekoppeld.
3. Klik op 'Ga aan de slag met Billit'.

3. Klik op 'Ga aan de slag met Billit'.
De koppeling zal enkel werken als de geselecteerde onderneming ook de onderneming is waarmee je Billit account is gekoppeld.
4. Klik in de slide-in op 'Naar Billit' en log in met je Billit-account.
Je voorkeursrekening instellen in KBC Touch
1. Selecteer het tabblad 'Betalen' in het dashboard van KBC Touch.
1. Selecteer het tabblad 'Betalen' in het dashboard van KBC Touch.
2. Klik op de tegel met de gewenste voorkeursrekening, hou even vast en sleep de tegel naar voren in de rij.

2. Klik op de tegel met de gewenste voorkeursrekening, hou even vast en sleep de tegel naar voren in de rij.
Heb je Billit en KBC Touch al gekoppeld zonder je voorkeursrekening in te stellen? Ontkoppel dan eerst Billit in KBC Touch, stel je voorkeursrekening in en koppel opnieuw met Billit.
Klik hier om te zien hoe je kunt ontkoppelen.
1. Klik op het tandwiel rechtsboven de diagrammen in je ondernemerscockpit.
2. Er verschijnt een slide-in waarin je Billit kunt ontkoppelen.
Omwille van beveiligingsredenen moet je na het ontkoppelen 15 minuten wachten alvorens je opnieuw kunt proberen om Billit en KBC Touch te koppelen.
FAQ
Q: Ik kan de koppeling tussen Billit en KBC Touch niet maken voor mijn onderneming
A: Dit kan gebeuren wanneer je geen bestuurder bent van de onderneming die je probeert te koppelen. Enkel een in de KBO of het Staatsblad opgenomen bestuurder kan de koppeling leggen. Een vaste vertegenwoordiger of natuurlijk persoon kan dit niet.
Q: Wanneer worden mijn facturen in KBC Touch gesynchroniseerd?
A: KBC Touch start een synchronisatie telkens wanneer je de ondernemerscockpit opent tenzij er nog een synchronisatie bezig is, of de laatste synchronisatie minder dan 30min geleden plaatsvond.