Tarieven

Kies een tariefformule op maat van jouw bedrijf

 

Gratis


  •  

    0
    /maand (excl.)

     

  • Enkel e-facturen versturen
  • Functies Enkel e-facturen versturen
    Gebruikers 1 inbegrepen
    -
    -
    Integraties/
    koppelingen
    Niet beschikbaar
    -
  • Registreer

Starter


  •  

    7,5
    /maand (excl.)

    Enkel jaarabonnement

  •   Facturen*
    per maand
    Prijs
    per maand
    Starter: <25 € 7,5*
  • Functies Alle
    Gebruikers 1 inbegrepen
    + € 5/maand (excl.) per extra gebruiker
    Integraties/
    koppelingen
    Alles beschikbaar**
  • Registreer

Premium


  • Vanaf

    17
    /maand (excl.)

    1 maand korting bij jaarabonnement

  •   Facturen*
    per maand
    Prijs
    per maand
    P1: 25 - 50 € 17*
    P2: 51 - 100 € 33*
    P3: 101 - 200 € 60*
    P4: 201 - 500 € 145*
  • Functies Alle
    Gebruikers 1 inbegrepen
    + € 5/maand (excl.) per extra gebruiker
    Integraties/
    koppelingen
    Alles beschikbaar**
  • Registreer

Enterprise


  • Vanaf

    250
    /maand (excl.)

     

  •   Facturen*
    per maand
    Prijs
    per maand
    E1: 501 - 1000 € 250*
    E2: 1001 - 5000 € 1000*
    E3: 5001 - 10000 € 1500*
    E4: 10001 - 50000 € 6000*
    E5: >50 000 € 10 000*
  • Functies Alle
    Gebruikers 1 inbegrepen
    + € 5/maand (excl.) per extra gebruiker
    Integraties/
    koppelingen
    Alles beschikbaar**
  • Registreer

(Prijzen per ondernemingsnummer/btw-nummer en dossier)
(*: documenten, inkoop- én verkoopfacturen - inclusief bonnetjes en creditnota's)
(**: bij koppelingen/integraties met externe diensten/software kan een kost verbonden zijn aan het gebruik van die externe dienst/software.)

(Niettegenstaande het voorgaande hebben wij het recht om ten allen tijde de prijzen aan te passen om zo nodig een stijging van onze eigen kosten te compenseren, met inbegrip van, maar niet beperkt tot een kostenstijging door : (i) een prijsstijging van de diensten nodig om de diensten te leveren alsook een stijging van de prijs van onze eigen leveranciers m.b.t. diensten die wij aan de klant moeten leveren, met inbegrip van een stijging van de personeelslasten; (ii) veranderingen in het type, het ontwerp, of andere specificaties met betrekking tot de diensten; (iii) volumetekorten en (iv) onverwachte gebeurtenissen waarover wij redelijkerwijze geen controle hebben en die de uitvoering van de overeenkomst door ons bemoeilijken.)

Start vandaag met het digitaliseren van jouw facturatieproces & ontdek hoe Billit jouw onderneming kan veranderen!

Start vandaag met het digitaliseren van jouw facturatieproces & ontdek hoe Billit jouw onderneming kan veranderen!

Start gratis proefperiode

 

 

 

 

Veelgestelde vragen

Moet mijn boekhouder ook Billit gebruiken?

Neen, je kunt je digitale facturen ook gewoon eenvoudig mailen vanuit Billit naar het e-mailadres van je boekhouder. Aan de andere kant is de boekhoudersaccount wel gratis, en kan je boekhouder er een pak tijd mee besparen bij het importeren van je facturen in zijn boekhoudsoftware.

Wat is het tarief om mijn facturen te versturen per post?

Voor het versturen van een factuur via post betaal je de volgende tarieven: brief: € 1,5, aangetekende brief: € 7,5, aangetekende brief met ontvangstbewijs: € 9. Deze tarieven zijn afhankelijk van de tarieven voor het printen en versturen van onze partner Bpost en kunnen ten allen tijde door Bpost gewijzigd worden.

Moeten al mijn klanten en leveranciers dan digitale facturen gaan versturen en ontvangen?

Neen. Je kunt eenvoudig papieren en pdf-facturen scannen en importeren in Billit en ze zo digitaliseren. Verkoopfacturen verstuur je naast digitaal even makkelijk via e-mail als pdf of uitgeprint via Bpost. Voor het versturen van een factuur via Bpost betaal je de Bpost-tarieven van €1,5 via gewone post of €7,5 voor een aangetekende zending (of €9,5 voor een aangetekende zending met ontvangstbevestiging).

Moet ik mijn papieren facturen bewaren?

Neen. De Federale Overheidsdienst Financiën stelt dat je facturen zowel op papier als elektronisch kan bewaren, ongeacht het oorspronkelijke formaat. Meer info over de wettelijke bepalingen rond het archiveren van facturen vind je op deze pagina van de Federale overheidsdienst Financiën.

Is mijn data veilig?

Met Billit wordt je data veilig gehost in één van de bekendste Europese datacenters. Die datacenters zijn uitgerust met infrastructuur van wereldklasse en worden beheerd door security experten die best-in-class veiligheidsprocedures overzien. Jouw data wordt op vaste tijdstippen geback-upt zodat je verzekerd bent tegen gegevensverlies.

Wat is het verschil tussen de gratis versie en de proefperiode?

Tijdens je proefperiode (15 dagen) kun je gratis en ongelimiteerd alle functies uitproberen. Met de gratis versie kun je enkel digitale facturen versturen.

Hoe start ik?

Klik rechtsboven op 'Aanmelden' of klik op een groene 'Probeer Gratis'-knop. De eerste 15 dagen krijg je de kans om Bilit volledig gratis uit te proberen. Daarna wordt je gevraagd om een licentie te kiezen. Nadat je de licentie kiest ontvang je de volgende dag je factuur.

Wat als ik meer verbruik dan mijn licentie me toelaat?

Geen probleem! Billit evalueert je verbruik op regelmatige basis. Je ontvangt een eindafrekening op basis van de juiste licentie.

Archief-licentie mogelijk?

Wordt je huidige onderneming stopgezet, of gaat deze over in een nieuwe onderneming of ondernemingsvorm maar wil je toch blijven gebruik maken van Billit om je archief te raadplegen of te doorzoeken? Dan kun je ook kiezen voor de archief-licentie. Voor een voordelige prijs van €50 per jaar kun je blijven gebruik maken van de archief-functies in Billit. Contacteer ons om een archief-licentie aan te vragen. Heb je je licentie omgezet in een archief-licentie, maar wens je toch nog een factuur aan te maken en te versturen? Dan zal deze factuur aangerekend worden aan €0,5. Uiteraard kun je bij het stopzetten van je account er ook altijd voor kiezen om je facturen eerst te exporteren, zo kun je je archief lokaal bijhouden en raadplegen zonder archief-licentie. Uiteraard kun je je facturen dan enkel vanaf je lokale apparaat bekijken en niet meer in Billit zelf.

Zijn er speciale licenties voor Boekhouders/Accountants?

Voor boekhouders/accountants beschikt Billit over de gratis boekhoudersaccount. Hiermee kun je alle gekoppelde ondernemersdossiers online opvolgen en koppel je eenvoudig met je eigen boekhoudsoftware. Daarnaast personaliseer je eenvoudig en gratis de gekoppelde accounts in de huisstijl van jouw kantoor. Op deze pagina vind je alle mogelijkheden voor boekhouders/accountants met Billit.

Ik gebruik andere software - kan ik korting krijgen als ik de koppeling activeer?

Maak je gebruik van Teamleader, Bouwsoft of Robaws? Dan kun je ook gebruik maken van de voordelige connect-licentie. In deze licentie zijn de functies die in al de CRM-software beschikbaar zijn uitgeschakeld en betaal je enkel voor de functies die je wel gebruikt. Ook bij de connect-licentie zijn de tarieven voor extra opties van toepassing (€5 per extra gebruiker). Voor een connect-licentie betaal je €99 per jaar (excl. btw). Met de standaard connect-licentie kun je 200 facturen per maand verwerken (totaal van verwerkte aankoop- en verkoopfacturen, documenten en bonnetjes). Verwerk je meer dan 200 facturen per maand? Contacteer ons voor een connect-licentie op maat..